07 mars 2012

Utan att avslöja...

... För mycket, kan jag nu avslöja att min vår/sommar/höst - 2012, kommer att innehålla en hel del. Förutom att ha teorilektion varje tisdag ( inte hela året såklart... Förhoppningsvis), kommer jag nästa tisdag börja en kurs. Inte vilken som helst, utan en "starta eget" - kurs. I höst är det jag som driver upp och startar ett eget litet företag.  Dessutom ska jag till Stockholm sista helgen i mars och gå på utbildning.

Ännu kan jag inte avslöja vad det är för något, men är du mamma eller ska bli - håll extra utkik i bloggen framöver.

Jag är sååååå himla spänd, exalterad, nervös, glad, lycklig och jag ser grymt mycket fram mot vad som komma skall.

Det är alltså detta allt "tisslande och tasslande" har handlat om. Förlåt att jag höjt era förväntningar och hållit er på sträckbänken! - Mer info kommer snart!



Tjohoo!

3 kommentarer:

  1. Sandra Eckholt8 mars 2012 kl. 08:23

    Spännande, vad roligt! Med din kämpaglöd & din vilja så klarar du allt. Kram

    SvaraRadera
  2. SPÄNNANDE :)
    Välkommen in i entreprenörsvärlden ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack:) Det ska bli så spännande!

      Radera