03 mars 2012

Tacotillbehör!

Vår fina lilla vårtjej! Som har charmat loss ordentligt idag!!

Idag gick vi hemifrån vid 9.30 och kom hem 16.30 (ca). Vi startade med en vistit på Svenska kyrkans "Droppen" - som inte var något för oss.  Efter det var jag sugen på en promenad, det var sjukt fint väder, så jag började gå mot Verkö ( min moster med familj bor där). Men det kom lite sjukdom i vägen och vi styrde kosan mot Elina, Mattias, Indra och katterna istället. Fika och bus!

Julia och Tobbe har ganska nyss gått hem. Vi har inte setts sedan förra året ( tror jag?) så det var HÖG tid att äntligen ses! Åh vad roligt det var!

Vi hade tacokväll - enkelt på en fredag (som förmodligen de flesta hushåll tycker), men jag tycker tillbehören kan bli lite samma samma. Gurka, tomat, sallad, ost, salsa, gräddfil (turkisk yoghurt hade vi) etc etc... Jag fick, för länge sen, tips av en kompis om vindruvor och nu har jag ALLTID det till tacos! Supergott. Men vi var ute efter något annat kul, så Julia och Tobbe fick ett "uppdrag" - ha med sig ett eget ovanligt och roligt tillbehör! Se nedan för resultat.

Nea tyckte absolut vi var jättekonstiga!


Jag tycker Niclas liknar Luigi (supermario bro´s) här!

Fina fina

Jag ler ju snett, därav min sneda mustasch. Och jag måste
säga att jag ser väldigt rultig ut denna graviditet, kanske även förra... Haha!
Jaja beach 2013...
Chokladmousse, utan chokladmusch! Lite lättare att njuta.


Har ni några roliga, lite annorlunda tillbehör?

Nu är det ju natt... Så ha en god sådan!

3 kommentarer:

  1. Sandra Eckholt5 mars 2012 kl. 19:26

    Så fin är du :) fiffigt de där med mustach!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar ha mandariner (i sockerlag), ananas & fetaost :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Det lät spännande. Är det sådana på burk?
      Ananas och feta låter jättegott!

      Radera