10 mars 2012

Förr helgen...

... var vi ute i "stugan". Min familjs sommarstuga ( ja den tillhör mest mormor och morfar i och för sig).
Jag trodde det hette "Stugan" när jag var liten. En gång frågade någon "Jaha, var ligger det då?" Jag - lite uppgivet " Jamen i stugan!"

Ikväll blir kommer Spenis, Malin och Linus över - jag ska tvinga de att lyssna på melodifestivalen. Favoriten Loreen ( när Perrelli inte är med;) ) - som ju är så sjukt bra, är ju favorittippad. Det ska bli spännande att se... Fy vad har hänt med mig;)?
Här ser det ut som att Nea inte får någon luft där under Ior!



en osmickrande bild på mig

Söta söta lilla tultan! Jag smälter för hennes ögon - precis som för hennes pappas!
(Haha jag blir alltid lika förvånad när jag skriver sånt smörigt och tänkt att
" det låter ju bra!")


Nea springer omkring h e e e e e l a tiden! Fram och tillbaka, upp och ner!
Samtidigt låter hon " Aaaa a aa aaaaaa!". Hon tycker det är fantastiskt kul att bli jagad!
När man skrämmer henne hoppar hon till, skrattar högt och vill att man jagar och fortsätter skrämma henne!

Hennes snygga sovfrisyr - som hon oftast har dygnet runt! Jag vet att jag lagt ut bilder
med det innan, men då syntes det knappt eftersom håret var så kort!
Snart ska vi beställa en ny kamera, vi funderar på en Nikon D5100 - någon med erfarenhet? En bra kamera är nästan ett måste i var familj ( och för varje bloggare)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar