25 mars 2012

Att ställa om(?) kl?

Jag jobbade kväll igår när min chef ringer och påminner om att man skulle ställa fram klockan inatt. Puuh - var min första tanke. Jag sover dåligt som det är och ska nu gå upp en timma tidigare. Jaja, nu är det ju bara så. Det är liksom ingen mening att gnälla, egentligen.

OM det nu inte varit för att min kära lilla dotter bestämt sig för att vakna inatt, mellan tre och fyra, och inte vilja somna om. Hon skulle liksom leka lite, sparka lite och, ja, bara hålla på lite.

Därför har hon sovit ungefär tre timmar, till och från, på dagen och ändå somnade hon relativt fort ikväll! En timma tidigare än vad hon brukar. Vad skönt för henne!


Jag själv däckade en sväng när jag kom hem från jobbet. Nu blir det té och mackor framför tv:n. Det är uppladdning som gäller för kommande veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar