29 mars 2012

Blåkulla?

Jag är nyligen hemkommen från en helt fantastisk kväll! Vi har skrattat, pratat och säkert låtit som ett gäng häxor på väg till Blåkulla!

Jag kan inte minnas när jag skrattade såhär mycket sist! Jag har ont i magen! Förutom skratt, serverades det även hur god mat som helst ( typ tapas) och några djupdykningar i minnesbanken. Det kändes konstigt, att i grupp, konstatera att vi är närmare 30 än studenten. Det känns inte som det var allt för länge sedan vi var på första festen, första året på gymnasiet!

Några bilder kan jag inte bjuda på, eftersom jag hade för roligt för att tänka på det. Det blev två stycken, "gruppfoton", precis innan hemgång. Men de kan jag, för min egna skull, inte lägga upp;) ( ur vissa vinklar ser jag ut som ett hus! Pfu... Men bara vissa;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar