11 mars 2012

"Bestämd form is the shit"?

Min goda vän Petra har ju en dotter - min goda vän Charlie. Charlie är en härlig liten prick ( som jag för övrigt ska träffa sista helgen i mars och det ska bli himla roligt!) och lite påhittig sådär, måste jag säga. 




Charlies pappa heter nu mera, enligt Charlie själv, Henriken! Henriken är kanske inte nöjdast i världen över detta och talar om för sin dotter att " Pappa heter jag". Petra, som ju är mamman, heter Henke - om man frågar Charlie.

Jag tycker det är hysteriskt kul att hon hittat på detta, lika roligt är det när Petra säger att det är lite som en "superhjälte" - The Henrik, typ!

Barn är härligt påhittiga och förståndiga!

Vi har några gånger fått frågan vad "nr 2" heter- Alltså filuren i magen, inte det "där andra"... Nea fick ju heta Bebis. Och eftersom vi nu är så väldigt påhittiga, särskilt i det här inlägget, och använder oss av superhjälte bestämd form - passar det då att presentera "nr 2" som.... Tadaaa:

 BEBISEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar