28 mars 2012

Idag fyller denna fantastiska donnan år! Så ikväll ska vi dit och fira. Jag kommer b la
träffa gamla vänner från första året på gymnasiet och det ska bli
såååååååå skoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
God förmiddag!
Nea ligger och sover i vagnen och jag sitter och surfar runt, kollar lite dålig "daytime"-tv, äter choklad och dricker mjölk ( haha - kaffe hade låtit betydligt bättre, men jag har sån halsbränna och då är mjölk bästa hjälpen - just nu!).
Egentligen borde jag kanske plugga lite teori, för det är inte länge kvar tills det är dags att ta den där jädra lappen! Men men vi får se.

Jag väntar samtal från MVC också, jag måste ju fixa ett intyg - så jag får flyga på fredag! Haha herregud hur slarvig får man vara egentligen?

När Nea vaknar ska vi nog gå ut i parken och kanske gå en sväng på stan!

1 kommentar: