19 mars 2012

Hållit er på halster!

Jag har hållit er på halster på tok för länge nu! Jag är ledsen, man jag har helt glömt av att tala om för er - mitt i all exaltion ( det är nog inget ord?), brist på järn osv... Men nu så.

Till hösten så startar ju jag eget, så långt har ni fått hänga med. Men inte längre ( än en gång - stort sorry!) Men VAD är det jag ska starta?

Jo, någonsin hört talas om Mamma Boot Camp? Det är, vad man kan kalla, rehab för mammor. Träning utformad och anpassad för mammakroppar. Ett superkoncept som supersnygga fembarnsmamman Olga Rönnberg startat ( hon är b la tränare i Biggest Looser)!

Sista helgen i mars ska jag på utbildning och jag är så SJUKT taggad! Detta ska bli så spännande!

Givetvis kommer jag, för den intresserade, lägga upp mer info. Så håll utkik till hösten - då ska vi trimma tillsammans!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Längsen jag kikade in här nu men såg för några veckor sedan att du skrev om något du hade på gång! Tänkte faktiskt direkt på Olga (dessutom visste jag att hon skulle ha utbildning i mars, hihi) när du skrev att det var riktad mot gravida och mammor. Har själv tränat med Olga och du lär säkert inte bli besviken!
    Vad kul med egen affärsverksamhet, kommer säkert gå jätte bra! Grattis till bebis nummer två också :)
    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  2. Svar: Hon flyttar på nallen när hon inser att vi ska äta något = Vill smaka! Haha, hon har full koll...

    Ja du har verkligen mycket att se fram emot, härligt när det är så :)
    Ska bli spännande att läsa mer om ditt projekt, jag får med andra ord kika in här oftare. Stor kram!

    SvaraRadera