27 mars 2012

Styra lite.

Säg "hej!" till vår nya styrelsemedlem ( eller heter det *ledamot?)
Jag och Niclas är nyss hemkomna från bostadsrättsföreningens årsstämma. Måste säga att jag är så nöjd över vårt val av bostad, för de flesta vi träffat är ljuvliga! T ex har vi en "dam" som är barnsligt förtjust i Nea - det är det många som är, men just hon sticker ut lite extra! Det är jätteroligt! En annan granne erbjöd sig hjälpa till när Bebisen kommer, om jag hade svårt att bära upp allt med en gång osv... Himla gulligt! (Klart skulle jag vilja bo lite större, men man kan inte få allt!)
Jag blev i alla fall invald som ny styrelsemedlem, det ska bli spännande! Kan inte minnas att jag varit med i något sånt innan!

Nea har varit hemma med mormor Käppen under kvällen och tidigare idag har hon och morfar iPer ( min pappa) hängt lite, under den tiden jag var på teorilektion. Han fyller dessutom år idag - så Grattis till honom!

Idag har Nea gjort något mycket underligt, hon har ratat välling tre gånger!!! Det har aldrig hänt innan, det har liksom alltid varit vårt "safety card" vid tandsprickning osv. Men idag "nepp!" - Käppen hade försökt ge henne välling ikväll, men Nea hade bara skakat på huvudet. Får se om hon vaknar hungrig inatt och vill äta... en stek eller något...

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar