23 januari 2012

På jakt

Vilken ljuvlig dag jag har haft hittills! Det är verkligen mysigt att ha mer tid hemma tillsammans, alla tre. Niclas är ju pappaledig de dagar jag jobbar, och eftersom mina tider är lite oregelbundna så får vi både mer dag-/kvällstid tillsammans. Jag märker verkligen hur mysigt Nea tycker det är!

Idag har vi redan ätit mysfrukost ( efter lite sovmorgon - man måste ju dra ut lite på helgen när man kan!), varit på stan och uträttat några ärenden, fikat riktigt gott fika från Systrarnas, pratat framtid och drömmar. Nea sover och vi väntar på att hon ska vakna så vi kan äta lunch tillsammans. Snart ska jag till jobbet.

Just nu jagar jag efter en PH5 lampa! En designklassiker, som också kostar därefter. Så är det någon som har en på lager så är det bara att hojta!


Imorgon är jag och Nea själva hemma igen, vi får se vad vi hittar på. Om det är någon som har något kul på G får ni gärna höra av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar