10 januari 2012

Första julen ( inte en dag för sent!?)


Vår fina lilla skruttunge i sin fina julklänning!


Jag lyckades ta tre bilder, sedan åkte klänningen av. Till förmån för framfart!

Många många julklappar... Till Nea.

"Vilket ska jag ta?..."

"Detta JÄTTEpaketet, med det pyttelilla snöret kanske?"




Favoriten blev "Anna - en riktigt flickdocka". Oj vad stora hennes ögon blev när jag hjälpte henne öppna paketet.
Sen dess är Anna verkligen en favorit!



Bådar väl gott inför kommande utökning av familjen?
Så ett litet urval av första julaftonen för Nea. Tänkte det kunde smaka nu när alla är så glada att den är över;)  Jag gillar som sagt julen, men jag längtar massor efter vår och sommar nu! HÄR är en länk till en riktigt somrig reklamfilm (man får klicka på pilen till höger, bredvid bilden, för att komma rätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar