25 januari 2012

Mina utmaningar...

Det går inte så bra med mina skriftliga utmaningar nu. Jag tycker de är roliga och intressanta att skriva, jag måste rannsaka lite - och det är ibland svårare än man tror! Jag har hållit på att skriva på nummer 7 - "min bästa vän". Men jag vet inte hur jag ska skriva, jag har nämligen en liten hög, som alla är värda sin vikt (mer än det) i guld! Då är det svårt att inte skriva romaner ;)

Ikväll har jag tagit "tag" i en annan utmaning - träning! Jag och Jessica har varit och simmat. Jag hade gärna tagit i och gjort mer än bara simma - men vågar ju inte ta i för mycket, trots läkarkontroller! Dessutom är simning bra nog för min stackars otränade kropp. Jag har nog inte tränat sedan i somras/tidig höst!
Men nu blir det ändring, för en förlossning är inget som blir enklare om man inte är tränad.

 Eftersom jag inte har några roliga bilder från dagen, på datorn, så får ni här ett urval på helgens delikatesser:
Toast skagen

Sprödbakad torskfilé med remouladsås (japp, såklart gjort hemma i vårt kök!)

Vår egna lilla delikatess!  Den godaste lilla godbiten av de alla!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar