14 januari 2012

Min fina älskade bästaste underbaraste!























Idag är Du ett år! Ett helt år! Min fina älskade dotter!! Om du bara visste hur mycket du betyder för mig. Jag kan inte förstå att jag har varit mamma ett helt år. Kl 08:29 14/1-11, då träffades vi första gången!

Jag känner mig rätt tafatt när jag sitter här och försöker beskriva den lycka och kärlek som jag känner för mitt älskade fina fina fina barn! Det går ju inte, för det finns ju helt ärligt inga ord som beskriver den slags kärleken!

Men nu fyller hon alltså ett! Och det är, på något sätt, väldigt överväldigande! Vad mycket hon kan, och vad mycket hon har kvar att lära. Vilken fantastisk "resa" detta har varit, är och kommer fortsätta vara! Jag kommer alltid ha privilegiet att vara mamma till Nea, och det är fortfarande väldigt obeskrivligt.

I alla fall; Jag önskar dig Nea, en fantastisk dag. Och många många lyckliga år! Jag ska göra allt i min makt för att hjälpa dig, så gott en mamma förmår, att göra fortsättningen av våra liv så härliga och fantastiska som möjligt! Jag älskar dig, så djupt! Så djupt att jag inte ens förstår det själv...

3 kommentarer:

  1. Gamla faster blir ju rörd av dina fina ord till lilla Nea ♥
    Grattis till en liten solstråle på 1-årsdagen!
    Puss o kram.... vi ses sen =)

    SvaraRadera
  2. Oh grattis till Nea!

    Svar: Jasså vad roligt! Ja gör det, sådan skriv-utmaningar är rätt roliga faktiskt :)

    Och det är ju jättebra att läsa upp betygen sen :)

    Förresten praktiserade inte du på Elitchoklad nån gång för läänge sen? Eller har jag snurrat ihop det?

    SvaraRadera
  3. svar: Jag fuskade faktiskt och köpte färdig från tacohyllan haha, det går säkert att göra hyfsat lätt själv också tror jag. Men jo, jag kokade dem i vanlig tomatsås utspätt med vatten först, sedan rörde jag i salsan :)

    Jo jag praoade där då (på elitchoklad) och jag minns att du var där samtidigt :)

    SvaraRadera