20 januari 2012

4. Det här åt jag idag



Gårdagens mat känns ju rätt onödig att slänga upp (igen), så ni får dagens mycket spännande innehåll: 1 liter blåbärssoppa, fyra rostmackor och några glas nyponsoppa! Jag har även druckit några droppar vatten, men jag tycker inte om att dricka vatten när jag varit dålig. Då vill jag få upp energin snabbt så saft, eller liknande soppor fungerar bäst! (Även om det säkert är det absolut sämsta alternativet).

Det var mycket roligt när Niclas skulle servera mig frukost och själv satt och mumsade i sig goda skinkfrallor och kaffe... Åh så gott det säkert var!

Nu ska det inmundigas något så fredagsmysigt som fläskpannkaka - med rårivna morötter och lingonsylt! Mycket gott avslut på en arbetsvecka med andra ord.

Vad äter ni en fredagkväll??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar