09 januari 2012

Ljuvlig dag

Idag har vi haft en hel toppendag! Inte nog med att vi varit effektiva och hunnit tvätta, bädda rent, plocka undan (nåja...) mm, så har vi träffat Jessica och Jolin. Tagit en lång långpromenad, lekt och fikat!




Nea blev jättesur på mig för att hon inte fick ta bilder!
Jag och Jessica konstaterade att alla som säger att "såhär små barn (det skiljer tre dagar på Nea och Jolin) inte har utbyte av varandra"- har helt fel! Nea och Jolin skrattde och busade som tusiken med varandra, och var så himla söta! Det är verkligen riktigt roligt att se de, att de har hur mycket utbyta som helst med varandra.


Nu ska jag hoppa i säng och verkligen försöka nyttja natten för vad den är till, sova! Jag är dålig på att lägga mig i tid, ännu sämre på att somna... Jag hittar alltid på massa "viktiga" saker som "måste" göras, efter kl 22 på kvällarna. Men idag har jag hållit igång från morgon till kväll med diverse saker och jag hoppas det kommer resultera i god sömn. Dessutom har jag snart kollat på hela fotbollsmatchen mellan Arsenal (Niclas favoriter) och Leeds, så om inte dagen tar ut sin rätt kanske jag kan tänka på fotboll?

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar