17 januari 2012

2. Min första kärlek.

Denna frågan är jättesvår för mig att svara på. Mest för att jag inte vill vara särskilt ingående på något utav mina föregående förhållanden.

Niclas och mitt liv läser ni ju om och mer än det jag skriver, vill jag ju inte berätta om här. Men jag kan säga som såhär; det pirrar fortfarande i magen när Niclas sätter nyckeln i låset efter en arbetsdag. Jag kan ibland sakna honom när han är i ett annat rum. Han har gett mig det finaste jag har, min dotter - och det är svårt att slå den kärleken man då känner för den personen.


 Jag tänker fortfarande tillbaka på den kvällen när vi träffades och när vi hade vår första date. Jag blir varm i kroppen när jag tänker på allt vi gått igenom och hur lycklig jag får vara, hela tiden, med honom!



Men för att då återgå till min allra första kärlek, så tror jag du känner till honom! Musse Pigg heter han! Jag var jättekär i honom när jag var liten och min pappa brukade kalla honom "Pisse Mugg" för att retas, då blev jag arg och började gråta.



2 kommentarer:

  1. Menar du på allvar att din pappa skulle kunna retas =)))
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack snälla :) Det är väldigt spännande och roligt nu!
    Hälsa grattis på ettårsdagen till lillan! Hoppas vi ses snart! kram

    SvaraRadera