16 januari 2012

BB

Tänk när man är där igen... På BB. (Jag tänker bortse från att vår vistelse där var ett litet helvete och istället tänka myyyys och nyföddbebis-gos!)

Jag blir ibland så himla överväldigad av min familj och mitt liv! Så pass mycket att jag måste skriva av mig här inne.

Nu har i alla fall våra gäster lämnat oss, vi har haft lite pizzamiddag och fika. Nea, som fått ettårs-vaccin idag har varit supergnällig, så fort jag inte tittat på henne! Men lyfta har jag inte fått göra... Hon är så knasig min lilla trollunge. Så när pappa med gäster kom hem, var det nog ett rätt schysst ombyte mot hennes stressade och något tråkiga mamma.

Snart ska jag sova... Imorgon ska jag upp och jobba, kl sju. Första gången sedan 9/10-10... Spännande, minst sagt!

Nu vann också Marcus Hellner pris för "årets manliga..." Det förtjänade han. Vad roligt! Grattis!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på jobbet imorrn =)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Haha, det där med BB känner jag igen. Vi gillade inte alls att vara där och ändå när jag hade praktiken nu för ett tag sen så stod jag där och tittade inåt och bara "guud vad mysigt, jag vill med dit igen" ;) haha

    SvaraRadera