17 januari 2012

Jobbigt

Idag har jag jobbat. Jag minns faktiskt sist jag ställde klockan på 6:00... Det var i oktober 2010, den dagen vi åkte in på sjukhuset och jag blev sjukskriven flera månader.  Jag var helt ok pigg när jag kom till jobbet, men runt lunch, jisses vad trött jag var. Och när middagen var klar och uppäten var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna! Så nu har jag sovit en stund på soffan och ska ta en dusch, innan en kopp te (och sängen!).

Jag går upplärning på jobbet, då vi har nya system. Det är en del att sätta sig in i, men jag har haft riktigt roligt på jobbet idag!!

Jag har fått bilder från Nea och Niclas kalas (jag ska bara klippa bort tjockisbarbamamma innan de läggs ut!). Så här får ni en liten bild på "minifanten" i min mage! Den bilden är så fin så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar