22 januari 2012

6. Min dag









I morse när jag vaknade hade jag huvudvärk (den har kommit till och från sedan i torsdags), så jag fick lite sovmorgon. Vilket var skönt! Sen blev det god frallfrukost med kaffe. Förmiddagen och tidig eftermiddag har vi bara slöat runt, tvättat (Niclas står för det) och fixat lite.

Nu på eftermiddag/kvällen har Simon och Malin varit här och hjälp oss att möblera om. Jag stod mest i köket och fixade fika och middag ( haha låter som jag slavade- det gjorde jag inte! Jag hade sällskap av Malin och Nea, medan Niclas och Simon "skyndade" sig att möblera om i v-rummet, inför fotbollsmatchen). Snart ska vi fortsätta plocka lite, innan vi förmodligen däckar ganska hårt! Vi är lååångt ifrån färdiga, och insåg att vi har massa vi måste inhandla nu när vi möblerat om lite.

Resterande hälften av denna skålen håller oss nu sällskap i stöket!

Vad roligt att jag fick dela med mig av en sån händelserik dag som denna ;) Men nu var ju detta dagens "uppdrag".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar