15 mars 2011

You just got to love him!

Underbar, är vad han är! Måste, motvilligt, erkänna att jag trodde han var helt dum i huvudet- Det var innan pappabloggen! Och inte nog med fantastiska blogg, nu ger han The Playtones massa plus. Alex Schulman... Hur kan man inte gilla honom?

Undrar bara vad han menar med "alternativa utseendet";) ?

Skrattar högt åt han recensioner ( betyder inte att jag håller med, men han skriver så underbart roligt).! Jag ger Alex Schulman fyra plus. Det får även personerna som kommenterar,
"Alex. Nu ska jag försöka vara så snäll som möjligt. Men varför recenserar du Melodifestivalen om du inte gillar de bästa låtarna ?", hahaha! Är inte åsikten fri, så säg?

2 kommentarer:

  1. Vad gör du uppe och bloggar 04:10 på natten? =)
    Ni får gärna komma ut på torsdag. Om du åker bussen så är 7 bäst. Den stannar i Mariedal så är det jättenära att bara ta gångbron över järnvägen. Kan förklara närmare när vi hörs.
    Tack för dina förslag men tycker att jag testat det också. Hon äter mycket på kvällen (igår ca 350 ml, 200+150 ml lite senare) men sover inte bättre för det. Har testat att börja kvällsrutinen både tidigt och sent. Och ja, jag vet inte. Men det blir nog bra snart, haha.

    SvaraRadera
  2. Haha det är när jag ammar;)Men då gör vi det, ska jag handla med mig något? Vilken tid passar Er bäst tror du?

    Du ska se att det snart bli bättre, det är ju så med alla människor ibland, man har lite svårare att komma till ro. Det är kanske bara att göra kvällen så lugn och mysig som möjligt och sen vänta ut det?

    SvaraRadera