27 mars 2011

Obehagligt

Igår när vi kom hem, kändes det lustigt. Jag började tro att någon varit här och började tänka superkonstigt. Efter Nea fått lite mat och vi gick och la oss, jag tyckte det var riktigt kallt och fick stänga fönstret (brukar ha lite öppet så det kommer in lite frisk luft under natten, sover som en g*d). Niclas sa att det inte var särskilt kallt.

Sen började jag må lite illa nästan. Enligt Niclas var jag inte särskilt kall, men jag frös som jag aldrig gjort förr. Jag tog tempen och den var nere på nästan 35 grader! Inte konstigt att jag var så kall och feberyrade!! Så jag tog ett jättevarmt täcke, fleecefilt, vetevärmare och Niclas fick hålla om mig.
Nu mår jag bra och vi tackar Nea ( som sovit bra hela natten, en liten "frukost" bara) som låtit oss sova till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar