08 mars 2011

Sköljvärk

Ute skiner solen och inne sitter jag, i en soffa som STINKER sköljmedel. Igår var det tvättdag här hemma och det enda vi använder sköljmedel till, är soffan. Det brukar sprida en liten behaglig doft. Men denna gången var det ett nytt och otroligt starkt medel. SÅ efter varje amning (jag har min lilla amningshörna i soffan) så känns det som migrän, och Lillfis verkar däcka mitt i ett mums. Det luktar "mammaspojke" här, de brukar lukta sköljmedel, har jag fått för mig.

Så vi flyr ut till härliga Frida och söta lilla Emilia, som är 3 dagar äldre än Lillfis. Hoppas på en härlig dag! Och givetvis att Ni också får det.

Sen önskar vi ju ett STORT grattis till Anton!!

 

Föresten, var det ingen som uppskattade min rebus i kolik-inlägget? Mamma gissade och gissade och hur hon än gissade, blev det alltid " död ko"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar