13 mars 2011

Inte hela vägen

Goddagens!

Ett par kommentarer angående gårdagen. Det räckte ju inte hela vägen, men jag tror minsann de känner sig helnöjda ändå. Något jag däremot tycker är otroligt lustigt är... Räknades alla röster? Jag, fler med mig, ringde, skickade sms, men kom inte fram. Otroligt dåligt!!!
Jag betvivlar inte att Saade fick flest röster, han är såklart en värdig vinnare ( de flesta bidragen var, faktiskt, bra!) men det är superdåligt att när man sitter och röstar, så kommer inte rösten inte fram. Det var likadant sist (deltävlingen i Linköping) och om det nu är den "största tävlingen" Sverige har, borde det inte fungera då, till punkt och pricka?

Sen får Marie Sernholt stå och säga att "alla röster räknas iallafall". HUR vet de det?! - Jag blir irriterad, för det är så dåligt, när det gäller en sådan stor produktion.

Men men... Nu är tävlingarna över och såvida pappa inte har några planer på att vara med nästa år, kan jag återgå till mitt "icke melodifestivals"-liv.
Fast jag tänker i allafall hålla tummarna för Saade i Düsseldorf!

Och ett STORT tack till Er som röstade!!

1 kommentar:

  1. Jag tror också att de är jättenöjda... och det ska dom verkligen vara! Det är ju en bedrift att ta sig till Globen! Vi kan vara stolta över grabbarna =)
    Tycker också att det är skit att det inte funkar med röstningen. Flera gånger gick det inte att komma fram... och sånt ska ju inte hända i en sån här stor tävling, kan man ju tycka.
    Har funderat över vad det är som inte funkar med din kommentarsfunktion? Jag lyckas få in mina kommentarer varje gång.
    puss

    SvaraRadera