28 februari 2012

Trött

Vilken jobbhelg detta varit! Igår var det FULL rulle hela dagen, jag satt inte ner mycket. Niclas var iväg när jag kom hem ( mamma hängde med Nea, som varit ute och gått i parken med skor som hon fått låna av mina kusiner! Så söta små skor det finns!), så jag kunde inte vila efter jobbet heller.

Ikväll har det varit fullt ös på jobbet också. Det är roligt att ha och göra, men det är inte lätt. Jag är trött som gröt säkert mycket pga graviditeten - sover dåligt och är ju en aning tyngre än vanligt!

Jag minns inte att jag var såhär trött med Nea i magen, kanske för att jag ibland kunde slänga mig i soffan och inte göra något annat i nästan en hel dag?? Oavsett vad jag gjorde, så är det ju bättre nu!

Nä, nu är det jag som går och knyter mig! Hoppas hoppas hoppas jag somnar snabbt och får sova utan avbrott inatt (vaknar flera gånger varje natt av okänd anledning...)!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar