14 februari 2012

Tapper!

En mycket suddig bild, innan bion i lördags. Niclas är redan påklädd. Jag själv är sällan i tid så jag fick dispans från att hämta biljetter.


Nu har mamma precis åkt hem efter en god middag och spel. Vi har haft supertrevligt! Förutom en enda liten "petitess", lilla snuttan ( ja jag säger så) för ååhh vad snorig och rinnig hon är!! Hon är röd i ögonen, de rinner hela tiden, nosen rinner och jag, som annars inte är sådär super"daltig", tycker riktigt riktigt synd om henne! Jag har ont i mitt hjärta, för hon har det så tufft!

MEN vilken tjej vi har! Hon är så tapper, gnäller inte alls mycket och ändå är hon så krasslig som hon är. Hon får inte sova ordentligt och jag tror/hoppas det är tänderna som spökar! Ikväll uppmärksammade Käppen att hon (Nea alltså) också tar sig för örat emellanåt. Så imorgon blir det en pling till BVC.

Imorgon kommer Elina hit!! Det kommer pigga upp Nea, de är lite bundisar har jag märkt! Det gläder mig så mycket när man har vänner som verkligen vill vara en del av Neas liv! Härliga vänner!!

Ps. Idag fick jag en väska! Helt enkelt för att min älskling ville ge mig det. Han är liksom rätt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar