03 februari 2012

Knasigt!

Jag mailade ett inlägg från min mobil tidigare idag, som tydligen inte kommit fram. Blogger är rätt dåligt må jag säga!

I alla fall, Elina åkte ganska nyss hemåt efter en hel halvdag med Nea. De har gått på stan, shoppat, lekt hemma och haft massa kul. Under tiden satt jag på biblioteket och pluggade (körkorts teori, för den intresserade. Elina skickade ett sms tidigare i veckan med ett erbjudande jag absolut inte kunde tacka nej till. Hon ville ha Nea, så jag kunde fixa mitt körkort - eller ja, börja igen är väl mer rätt att säga.

Tänk att jag har så underbara vänner som ställer upp så mycket!! Det är verkligen guld värt!

Så vad tror ni? Kommer jag någonsin ta den lilla lappen?... Måste säga att det här med att plugga körkortsteori inte är världintressant. Men det ska göras, för att baxa runt på två små och massa packning, på bussar, så fort vi ska iväg inte låter alls lockande!

2 kommentarer:

  1. Det är klart att du kommer att greja det, tvivlar inte en sekund din envise ;)
    Förresten har jag inte fått några strumpor än :(

    SvaraRadera
  2. Du klarar det!
    puss

    SvaraRadera