08 februari 2012

Jag behöver era tummar igen!

Jag har många gånger bett er hålla tummarna, särskilt under graviditeten med Nea (denna gången gäller det ABSOLUT inget allvarligt och hemskt, som då!). Tack för det, ibland blir jag så överväldigad av alla fantastiska människor där ute!

Nu är det så att jag kanske kanske kan få möjligheten att göra något, för mig, väldigt stort och spännande! Jag vill inte avslöja vad ännu, men skulle ändå uppskatta lite tumhjälp!  OM det blir av, kommer jag definitivt skriva om det. Men ack och OJ oj oj vad nervös jag är!! Nerverna på spänn och fjärilar i magen.

Nu är det jag som borde gå och lägga mig och verkligen sova. För F*N vad trött jag är. Imorgon har vi en fullspäckad dag!

Ps. Jag menar verkligen inte att försöka låta superviktig och spännande - som har massa hemlisar som inte får avslöjas. Förlåt för det!!

5 kommentarer:

  1. Men f*n Jossan....... du fattar väl att man blir nyfiken =)
    Självklart håller jag tummarna!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är klart! Håll tummarna extra hårt så jag kan berätta snart:)

      Radera
  2. sandra fd pettersson eckholt9 februari 2012 kl. 00:04

    Jag håller båda :) är väldigt väldigt nyfiken, nästan svårt för att somna nu! Men det låter som något bra för dig & det gör mig glad. Natti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!

      Har glömt att svara på dina sms!! Men har fått de! Kram

      Radera