21 februari 2012

Smoothie







Vi har ätit smoothie-mellis ("mellis" är det absolut löjligaste ordet. Daninino-reklamen har förstört det!), som Nea älskar! Jag och Niclas fick även lite fika, det är ju fettisdagen. Tydligen infaller "internationella pannkaksdagen" idag också. 

Idag har Niclas fått stanna hemma från jobb. Inatt hade jag så himla mycket sammandragningar, de höll i sig till i morse. Så det var bara till att låta kroppen vila, men jag har läkarbesök på torsdag. Just nu känns det som att det kommer gå bra!

Jag kan erkänna att jag är mindre orolig denna graviditeten, ända fram till jag får sammandragningar. Då är det som alla världens oro väller över mig! " Tänk om, tänk om, tänk om..." Jag vill verkligen jobba, träna i den mån det är möjligt, göra iordning mer här hemma, fokusera på körkortet och framförallt - vara hemma med Nea!

Idag har vi ÄNTLIGEN beställt nya vagnen! Ska bli så spännande när den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar