05 februari 2012

Snödag

Jag står och slänger ihop andra satsen scones för den här veckan! Det är ju så otroligt gott!

Idag har varit inne dag, med stort I - jag har inte ens kommit ur sovtröjan än! Nea blev dunderförkyld (eller snorig) inatt och vi tyckte det var onödigt att ge sig ut bara för att. ( Vi var ute på stan och gick massa promenader, svinkallt är bara förnamnet på vädret... Tycker det är mest konstigt att inte jag och Niclas är sjuka också!)

Så vi har lekt inne, myst med frukost på sängen (har jag berättat att min fantastiska man gör det till mig nästan varje helg? Han är bäst i världen!!), sytt gardiner (ok jag ska inte överdriva- jag har fållat de... Med sån där som man stryker på...) badat och ätit en grymt god middag - kycklinggryta(jag kan slänga ut "recept" inom snar framtid, superenkel).



Efter nattens brist på sömn så var det skönt med en lugn innedag, men jag tycker det känns i kroppen på kvällarna - när man inte kommit ut på dagen. Jag blir liksom väldigt rastlös.  Så jag hoppas morgondagen kan bjuda på några fler hittepå-timmar!

Imorgon ska jag även på en spännande undersökning! Haha, nu blev ni nyfikna va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar