12 februari 2012

Dejt.

Igår var jag och Niclas på bio. Jag har fått ett helt annat perspektiv till bio de senaste åren. Innan blev jag rastlös och tyckte det var jättejobbigt att behöva sitta still en hel film och bara titta. Att man dessutom lätt stör folk, om filmen råkar vara rolig (jag skrattar ju rätt högt), tar ju också lite udden av det hela.

Nu älskar jag att gå på bio, även om jag ska erkänna att jag blir lite rastlös efter någon timma. Men att gå iväg med Niclas efter middagen, som igår, är faktiskt jättemysigt! Nea stannade hemma med sin mormor!

Synd bara att folk som är sura i magen inte stannar hemma, utan väljer att förpesta den lilla, varma biosalongen för de med glada magar. Jag satt och höll mig (var mycket kissig, eftersom jag har någon som brottas med min blåsa i magen!), för jag vågade inte gå på toan i tron om att folk då, i sin tur, skulle tro att det var jag som hade sur mage! Blää vad det luktade illa.


Igår, innan bion. Dålig mobilbild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar