24 februari 2012

Det närmar sig upplösningen

... Usch jag känner mig nästan lite halvdum som dragit ut på min lilla hemlighet. Haha vilka förväntningar folk tycks ha! Ha inte det kära ni, ni kommer ( kanske) inte alls tycka detta är "lika stort och roligt" som jag! Men inom en snar framtid kan jag ä n t l i g e n avslöja vad det är!
Jag trodde, helt ärligt, att jag redan skulle kunna gjort det. Men idag när jag öppnade mitt efterlängtade mail var där inget svar - direkt. Så nu drar det ut lite mer på tiden...

Vi har haft en fantastisk dag idag innan jobb. Det är så härligt att få den lilla extratiden alla tre tillsammans som vi får när det är jag som går till arbetet. Sovmorgon, fika, luncher, häng i parken och bara massa familjemys! Lite oslagbart!

Och varmt är det också. Men jag har inga högre förväntningar, ni har väl hört talas som aprilväder? Men det kändes i alla fall väldigt bra att, häromdagen, springa in i en affär och handla solglasögon!


Gammal bild från förra våren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar