06 april 2011

Trötthet

Hej Dagboken...;)

Nej, det har ju inte blivit mycket aktivitet här inne den senaste tiden. Jag har nästan lite fullt upp hela tiden och när jag inte har det är jag trött.

Minns Ni när min temp gick ner till 35 grader? Det händer lite från och till att jag fryser och inte mår bra. Jag är hängig, trött och har ont i magen och är faktiskt orolig att det är någon slags infektion. Ringde gyn idag, men fick inte en tid förens nästa vecka. Ska jag vara ärlig tror jag jag ringer ett annat ställe imorgon, kanske har mer tur.
Jag hoppas verkligen inte att det är något och måste få min oro stillad. Kan verkligen inte koncentrera mig på annat.

Idag träffade vi gamla mammagruppen, så roligt att träffas efter all denna tiden. Och träffa små bebisarna, utanför magen=) Det var verkligen mysigt! Tack för idag tjejer!

Nu ska jag äta och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar