29 april 2011

Min s t o r a plutt!

Bloggfritt. Men det kan vara skönt det också, ibland tryter inspirationen, tidens finns inte till eller så infinner sig inte riktigt lusten. 


Idag har jag försökt mig på att vara teknisk, synkroniserat min iPhone med datorn. Det gick efter en liten stund. Men jag skulle vilja kunna dela in mina mobilbilder i olika album (på mobilen), det lyckas jag inte riktigt med. Är det någon vänlig själ där ute som kan hjälpa mig? Jag är inte så duktig på något som har med Apple att göra, därför har vi både Mac och iPhone (dålig på att motstå trender?).


Jag har såååå mycket bilder på Nea på mobilen, det är helt fantastiskt att kolla igenom dessa bilder och se hur mycket hon faktiskt vuxit och hur mycket hon förändrats i utseendet.  För den som är intresserad väger hon nu 5730 gram och är 60 cm lång. 


 Nea - tre dagar, och ser ut som en liten gubbe
Nea - igår (ca 3,5 månader) i samma body.  Inte konstigt att hon växer, när hon äter grötfrukost!

Nu ska vi fredagsmysa! Frallor och massa goda pålägg och frukt. ( Som mamma-maffian inte åt upp innan idag)
Härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar