08 april 2011

Taikon

Första bilden har vi familjen Trossö att tacka för! Det hjälper min
rygg lite och Nea var ju superglad i selen idag! Satt och tittade och
log! Söta nyfikna lillfis!!

Bild två... Detta plus en mamma med sportbag. Älskling vi måste
skaffa körkort nu!
Inte nog med att jag hade allt detta, när vi, som vanligt, var lite
sena och jag småsprang genom stan, möter vi ca 50 personer i en
klunga, på trottoaren. Jag hade ingen tid att stanna och ursäkta mig.

Men jag sprang, leendes och nickandes igenom folkmassan. Tänk: leende
bowlingklot och förvånade käglor!

Nu är vi snart framme iallafall! Jag passar också på att be om
ursäkt för plutmunnen. Kan inte hjälpas, den blev bara sån i all
hast!

1 kommentar:

  1. Haha.. dom där 50 personerna mötte jag med... undra just va det va för några...

    Hoppas ni får en fin helg så får ni komma ut till oss o hälsa på snart. Vi sover första natten i huset inatt, hihi :)

    SvaraRadera