26 april 2011

Depp...

Alltså fy. Idag har jag köpt nya jeans... Ett par storlekar större än jag brukade. Lite deppigt blev det nu!
Jag hade hoppat på att få köpa en storlek mindre än vad jag var tvungen till.


Ni andra mammor, har ni kunnat ha era gamla jeans/kläder? Så småningom? Jag menar det är ju inte enbart fett, utan kroppen var ju tvungen att bli lite bredare för att Nea skulle få plats, kan man då liksom krympa tillbaka? Eller ska man bli ruinerad och behöva köpa massa massa nya kläder?







Börjar ångra den där sorben jag käkade vid lunch... Och igår och dagen innan dess;)


Men men, ikväll är det dans. Imorgon blir det promenad.

1 kommentar:

  1. vad kul det är att titta in på bloggen lite då och då och även att jag är så dålig på att kommentera :-)
    För mig har det tagit nästan 2 år innan jag kommit i mina jeans jag hade innan graviditeten.. fast jag har inte kämpat för att gå ner i vikt heller så det kanske också spelar in lite. Det tråkiga var ju att man fick köpa massa nya jeans som nu är alldeles för stora och de många av de gamla slängde jag för tidigt i höstas då jag gav upp hoppet om att komma i dem :-/ vilket jag nu ångrar.. så ge inte upp :-) det går att komma i sin gamla storlek men som du säger så tar det nog tid eftersom man blir bredare över höfterna vilket inte hjälper hur mycket man än går ner i vikt.. tiden måste nog ha sin gång. Vi kanske kan försöka träffas snart. Vi ska bara bli av med lite vattkoppor först :-) Kram Lina

    SvaraRadera