21 april 2011

Lite olika...

Bara för att hon är sockersöt och kan hålla och bita på Nalle Puh själv. (Nja en liten stund i alla fall)



Bara för att... retas lite.


Med sista bilden vill jag slå ett extra slag för vår TV. Vi kan nämligen kolla på två program samtidigt. Detta är från igår, Niclas kollar på Arsenal och jag kikar på mästerkocken.

Nu behövs denna funktionen väldigt sällan, vi har aldrig använt den förr. Vi kollar inte heller särskilt mycket på Tv. Jag gör det när jag ammar, och nu slö-kikar vi faktiskt, innan läggdags. Idag är vi lite möra.

Jag har även läst att småbarn inte ska se på TV, det kan störa hjärnans utveckling och de blir ouppmärksamma mm.  Nea fäster lätt blicken där, när hon ska rapa (under måltiden) och "Vakna med The Voice" rullar. Men nu är det alltså slut med det.

Hur ställer Ni andra föräldrar Er till tv-tittande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar