25 april 2011

Sovstund har guld i... mun?

Mina två ligger och sover här hemma. Jag, som verkligen borde hålla till i samma rum och göra samma sak, sitter i soffan med en bok och vindruvor!

Snart ska vi bege oss till Petra och Charlie och laga middag. Fy attans så mysigt! Har inte träffat de på en evighet. Så jag ska "storbebis"-mysa. 


Igår var ju första gången vi, jag och Nea, träffade Niclas kusiner från Stockholm. Vi längtar redan tills nästa gång! I sommar ser vi nog till att det blir en tripp dit. Dags att ordna körkortet innan dess? ( ha ha, vem tror jag att jag lurar?)

4 kommentarer:

  1. Klart ni ska komma upp till oss i sommar! Ni är så välkomna!

    Klart ni fixar körkort båda två tills dess :) /Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag hjälper dig :)

    SvaraRadera
  3. Vi kommer g ä r n a!

    Lina: Tack!! Jag tackar och tar emot! Vill verkligen ha detta omtalade kort nu:)

    SvaraRadera
  4. Men då så! :) Körningen var du väl så gott som klar med? Hur går teorin?

    SvaraRadera