12 april 2011

Gårdagen

Igår var det härligt häng med min mormor och morfar, som skulle hjälpa mig med lite saker i lägenheten, och med Neas morfar och plastmormor. Vi hade en liten fika här hemma, när alla ändå var på plats.

Om någon undrar vad som hänt med sofföverdraget, så hade Nea lite bajsfest här hemma häromdagen.




Pappa tyckte att han vaknat på sin fina sida, och valde att ta lite egobilder.
Anledningen till att munnen är stängd, kallas snus.

Efter fika och fix gick jag och Niclas ut en sväng på stan, shoppade lite och köpte thai och sushi (jag har verkligen snöat in på det!!). Sen piffade vi och åt lite här hemma innan en h ä r l i g kvällspromenad! Vad varmt och skönt det var ute! Jättehärligt, utom att jag lyckades på en fågelmåsbajs på jackan! Blä!

Nu ska jag piffa lite, för snart ska jag och Nea ge oss ut till Emelie, för lite mammahäng!

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar