07 april 2011

Efter önskemål

Hej hej pappas kollegor!;) Roligt att ni hänger med oss!

Idag har vi haft en härlig Juliadag! Fikat och blurrat på nästan som
vanligt! Nea har aldrig träffat Julia förr, men blev uppenbart
väldigt förtjust! Sen blev hon övertrött och det var dags att gå
hem.

Jag tror både Nea och jag ska få tänder. Jag blir extra trött och
hon blir lite lätt övertrött och har svårt att komma till ro. Hur
har ni haft det när era barn ska få tänder??

Imorgon skickar jag upp Niclas till matchen i Huddinge. Gissa om han
blev förvånad när jag sa att han borde åka upp!? Trodde såklart
att jag skojade, men seriös var ordet. Så jag och Nea ska ut till min
mormor och morfar och tar lite semester.( Vårt hockeylag KHK kämpar
om en plats i Allsvenskan, såklart han ska se den matchen:) )

Nu ska vi fredagsmysa;) ha det härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar