17 juni 2012

Var det inte lite pinsamt?

Igår när vi var på stan så frågade kassörskan på HM mig om "det var dags för en till"... Jag svarade " den kom nyss...". Och undrar lite om inte den frågan var lite konstig att ställa.

Jag tycker inte min mage är jättestor(, framför allt inte med tanke på att den burit två barn på mindre än 1,5 år och sista förlossningen var för 10 dagar sedan). Och OM jag nu varit gravid så är den absolut inte i närheten av "ok att fråga" - storlek.

Men det är faktiskt så att när man är gravid ( eller nyss har varit) så tar folk sig vissa friheter... Som inte alltid känns helt ok.

2 kommentarer:

  1. Tyckte du var jättefin när vi sågs och att du inte alls såg gravid ut <3 Tänkte på det efter med hur fin du såg ut :) Kram Amanda Håkansson

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Amanda, vad fint av dig!:)

    SvaraRadera