24 juni 2012

Sockerstinn




Tre bilder på kameran kom vi hem med efter midsommar. Lite suddiga och ofokuserade, men håll till godo.

Imorgon bär det av för lite minisemester, vi skulle packat, städat och rensat idag, men min morbror kom hit och hjälpte oss att sätta upp hyllor, skåp, lampor m.m istället. Det känns skönt det med! Det blir lite mer att göra imorgon bara.

Sedan Lo kom har jag vräkt, jag menar verkligen vräkt, i mig en massa skit. Helst i form av sämsta möjliga choklad... Marabous 200 grammare ( nästan så jag skäms över att skriva det!). Jag har sällan brytt mig överdrivet mycket om vikt och det är inte heller det jag tänker på nu, men man mår INTE bra av så mycket socker och skit i kroppen. Jag blir trött och hängig och skapar ett beroende jag absolut vill vara utan!

För ett par år sedan hade jag ett vad med Ella, som jag klarade av. Jag skulle inte äta godis på kanske 2,5 månader...Jag tänker inte införa något särskilt förbud - men jag tänker absolut behärska mig. Så från imorgon börjar jag fokusera på BRA mat.

Glöm inte att mormors hembakade kakor är bra mat - framförallt på semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar