04 juni 2012

Dagiskoll

Denna bloggportalen rekommenderar jag inte alls till någon. Den är skitdryg att jobba med för den är så simpel (typ) - plus att man inte kan få hjälp om man inte går med i en massa grupper på google.

Jag brukar maila inlägg till bloggen, när vi är ute - men inte kommer de fram. Trots att alla inställningar är rätt. Någon som förstår varför det blir fel - eller kanske kan rekommendera en annan bloggportal? ( jag är lite lätt irriterad just nu)

Jag får en del frågor om Neas dagis. Ni får gärna maila mig om ni undrar något specifikt - jag vill nämligen inte lämna ut för mycket information om var hon ska gå osv.. Jag tycker det är lite för "privat". En blogg är en öppen portal ( jag har ju valt att inte ha den lösenordsskyddad) och vem som helst kan hitta hit, men som sagt -maila gärna (adress finns till höger).

Ett tips till de som undrar, är att själva ta sig ut till olika förskolor runt om för att kika läget - ring först. Man blir ibland förvånad över hur fel man kan ha, på både gott och ont. Vi är som sagt jättenöjda, men tackade inte ja före vi varit och kikat läget. Det är ganska mycket man vill ska stämma överens när man ska lämna bort sina fina - till någon annan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar