15 april 2012

Jag vet...

... att bloggen är sjukt tråkig nu. Men det är jag också. Jag sov närmare tre timmar idag på dagen och är ändå inte pigg. Inte ens piggare! Visst är det konstigt?
Men blutsaft och järntabletter - så är det snart över och jag orkar vara Josefine igen. För detta suger, mina vänner. Tro mig, det suger att ha ungefär 0,01 energi.

Igår var jag på Ikea. Vilken ångest jag hade sekunderna efter kortet dragits! Men när jag väl satt mig ner hemma och gått igenom allt insåg jag vilken tiptop-shopper jag är! Galet duktig på att knappt handla något onödigt alls - ur min synvinkel, vill säga.

Nu ska jag snart sova. Ska bara ta sista järntabletten för idag, vänta en halvtimma - dricka ett glas mjölk ( mot halsbrännan), borsta tänderna och allt det där... Sen så... Ljuvliga säng!
Just det ja! Den ska bara bäddas också - tvättdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar