27 april 2012

Igår, idag, en annan dag

Meningen var att vi skulle grillat ikväll, med Simon och Malin. Men p r e c i s när de skulle komma så kräktes jag. Det var bara att ställa in, ringa hem Niclas och krypa ner i soffan. FY VAD TRÅKIGT!!! Årets första grillning - får bli på måndag.

I alla fall så känns det kanske lite bättre nu - tror jag. Men jag är långt i från sugen på mat (det får bli grönsaksstavar och frukt för mig ikväll) trots godaste och enklaste marinaden, god "bea", sallad och klyftpotatis... Imorgon så...

Men Malin var en sväng hos oss igår, vi åt stekt äpple med kanel turkisk yoghurt ( jag fuskade med glass) och Nea lekte massa! Malin är en extremfavorit hos Nea, verkligen! Inte ens jag får bära eller plocka upp när hon är här. Det är bara hon som gäller!

Nom nom...

Storfavoriten!


1 kommentar: