06 april 2012

Äppeltjej

Idag fick Nea ett par solglas... Hon måste ju också kunna putsa fönster ostört ( se inlägg nedan).

Vi kom nyligen hem från Neas kusiner, vi har nästan haft en heldag! Åh vad det var länge sedan, och välbehövligt! Hennes kusiner är helt klart grymma på att hänga och Nea har haft såå roligt! De har jagats, lekt i leksaksköket, varit i parken, lärt sig "låtsas äta"( Nea alltså, de andra kunde ju redan!) och massa annat.

Jag har också haft kul med min "svägerska"- för det heter väl så? Hon är tillsammans med Niclas ena bror.

Nu är det hög tid för en god natts sömn... Imorgon träffar vi Niclas andra bror, med en ny svägerska...;) Spännande!

1 kommentar:

  1. Tror baske mig att jag ska skaffa mig såna solbrillor ;) Söt som socker är Nea i alla fall i sina =)
    Önskar er en riktigt fin påskhelg!
    Puss (ah, jag slänger dit ett av dina favvosar) ♥

    SvaraRadera