13 april 2012

Övernattning.

Inatt har Nea övernattning med mormor! Det är första gången hon sover utan både mig och Niclas och som vanligt är det nog mest vi föräldrar som tycker det är lite jobbigt. Det är TYST är hemma...
Nea brukar ju sova vid denna tiden, men när man är van vid att ha barn hemma så är det ändå ett visst ljud som nu saknas.

Vi har precis ätit god middag, helt i lugn, och pratat massa! Vi hojtar till varandra när vi är i olika rum ( nej vi bor inte i ett stort slott, men hojtar ändå) - det är alltså BF här hemma!

Imorgon ska jag gosa med min lillstump igen! Massa... Men nu är det min och Niclas kväll. Vi ska göra roliga saker som att kolla vad som behövs i inredningsväg - typ i garderober osv. Sådant man vanligtvis brukar ägna sin tid åt när man är barnlediga, eller hur?

Min lilla övernattningstjej! Som glatt åkte iväg med Ior och mormor. Och har blivit bortskämd med grädde och banan!

1 kommentar:

  1. Lilla sötnosen ♥
    Jag är övertygad om att mormor o Nea har haft en jättemysig fredagskväll =)
    puss

    SvaraRadera