01 april 2012

Borta bra...

... men hemma bäst - visst är det sant? Jag har verkligen blivit riktigt hemmakär på senaste åren ( åh kan jag inte bara sluta låta så gammal?) och har verkligen saknat min lilla familj.

Helgen har varit toppen! Jag har haft det kanonbra hemma hos Petra, Henriken och Charlie ( -som blivit galet stor och pratar hela meningar osv). Utbildningen var spännande och jag känner mig så otroligt motiverad till att dra igång detta!!

För er som är intresserade av Mamma Boot Camp, kommer det snart komma upp en hemsida med massa mer info, samt kontakt till instruktörer (  alltså även till de i andra städer - om det nu är någon som inte bor här, som är nyfiken).
Jag själv kommer ju inte köra igång förrän till hösten! Och det kommer jag givetvis att informera om, både här och på egen hemsida!


Nu ska jag återgå till Niclas och soffan! Vilomode on!

Ps. Imorgon ska jag visa mina fina fynd jag gjort idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar