03 april 2012

Igår; vecka 30-magen. Oj oj vad den dansar och håller igång där inne vår lille Bebisen!
Jag ser hur magen studsar fram och tillbaka ofta, ofta!
Det är lite roligt också hur folk allt som oftast påpekar magen i stil med "vad stor den är!", "Nu syns den" osv... Precis som om jag inte vore den som märker av det mest? Jag går med den hela dagarna/nätterna, så tro mig... Det har inte gått mig förbi att det är en bebis i magen min.

När jag kom hem från Stockholm hade Niclas och Nea passat på att shoppa lite kläder... Alltså dom är så himla små! Jag trodde aldrig man skulle glömma hur smått allt var, men man gör ju faktiskt det! Trots Neas ringa ålder, snart 15 månader, så har jag "glömt" hur smått allt var en gång i tiden och då hade ändå hon strl 50/56 väldigt länge!

Jag längtar verkligen efter att få träffa Bebisen. Mer och mer för varje dag... Jag har helt ärligt inte tänkt galet mycket på att det är en bebis i magen, som snart kommer ut till oss! Men på senare tid har det börjat gå upp för mig, mer och mer. Det är häftigt faktiskt! Snart, snart har vi den här.  Vi längtar efter dig!

Jag har verkligen inget att skriva om idag, jag är ledsen för det...  Kanske kan det vara av intresse att jag och Nea sov tillsammans 2,5 timmar idag på dagen. Jag höll om henne hela tiden. Det var det mysigaste jag gjort på länge! Bebis brukar lukta gott, ens egna bebis luktar godast! Och är absolut sötast när hon vaknar med sitt härliga morgonruffs!


För den som missade min snygga klocka på bilden överst, här har ni den! Ett av mina fynd i Stockoholmo. Mycket tjusig måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar