20 september 2012

Pass nummer två!

Jag kan ju meddela att jag inte ångrar en endaste liten bit, att jag valde att starta Mamma Boot Camp! Hade andra passet idag och det var så otroligt roligt! Är nu extremt taggad och skulle egentligen vilja ge mig ut och lägga upp olika slags pass redan nu! Men det får vänta någon dag eller två, denna veckan har varit minst sagt intensiv.

Nea går, för tillfället, korta dagar på dagis och det är ganska stressande för mig. Att hinna leda MBC-pass och sedan försöka äta och amma Lo, innan Nea ska hämtas, för att med en gång sövas när hon kommer hem... Puuh!

Då är det tur att man får så mycket energi av sina deltagare som jag fick idag!

NU börjar strax ett program jag väntat länge på; Hela Sverige bakar ( ikväll ska jag unna mig en stund i soffan, utan jobb!)

1 kommentar:

  1. Hej, vad kul att du hittade till min blogg :) Var kör du MBC? Visst är det kul! Men 2 barn under 2 år, herregud. Jag har fullt upp med min 15 månaders ;) Glöm ej ta hand om dig, kram från kollegan @ MBC solna/sumpan

    SvaraRadera