09 september 2012

Fyllehund

Idag har jag känt mig som en fyllehund. Jag har vaknat måååånga gånger inatt och somnade dessutom sent. Så imorse när jag "vaknade" så var det som huvudet sa ifrån rejält! Jag var precis som jag var full - kändes det som. Tänkte inte helt klart och tyckte det mesta var jobbigt.

Sen fick jag gå och vila med Nea, jag sov nästan en timma innan vi skulle iväg. Åh vad skönt det var!

Snart ska jag in och lägga mig igen - imorgon ska jag reka lite mer träningsplatser till Mamma Boot Camp:)

 Åh vad taggad jag är! Det ska bli så himla roligt att göra detta. Jag är glad att jag tog chansen att åka på utbildningen, trots att jag visste att det skulle bli mycket att göra med två småbarn och företag. Jag är glad att jag faktiskt fått den kunskapen och att få använda den till att hjälpa mammor tillbaka till styrka och stabilitet!

Nehepp, lite jobb nu, sen soooooova (hoppas jag på ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar